pátek 4. ledna 2013

Výstava porcelánu / The exhibition of porcelain / Portselan näitus



V pátek (7.12.) nás čekala výstava „Malby na porcelánu“ kurzu, který probíhá tady v Nooruse Maja. Nevím, jestli jsem to už psala, ale taky do něho chodím, takže jsem tam měla vystavené také svoje výtvory:-). Je to super relax, tvořit něco rukama a mimo počítač. Toto je další moje nová zkušenost, zatím se to učím, takže všechny moje dosavadní výtvory jsou dělané podle předlohy. Ale myslím, že jsou povedené, hlavně jsem pyšná na ten s africkým tématem. Myslím, že většina ví proč :-D. MILUJI Afriku. 
A doufám, že se do ní brzo podívám. Další výzva pro moje kamarády. Kdo se přidá, přece nepojedu sama poznávat tento kontinent?:-) 

Reedel (7.12) oli  portselani näitus. Seda näitust korraldab portselanimaali selts Lüster siin Nooruse Majas. Ma ei tea, kas ma kirjutasin siin, aga ma käisin ka kursusel, nii et näitusel oli ka minu loomingut :-). See kursus on super lõõgastav minu jaoks. Teen midagi kätega ja ma ei istu arvuti taga. See on minu teine ​​uus kogemus, kuid ma õpin alles seda. Aga ma arvan, et  minu tööd on head. Mulle meeldib Aafrika teema. Ma armastan Aafrikat. Ja ma loodan, et ma lähen Aafrikasse varsti. Teine väljakutse, minu sõbrad, kes tuleb koos minuga? Ma ei taha minna üksi avastama seda kontineti.

And on Friday (7.12) we had exhibition Paintings on porcelain, a course which takes place here in Nooruse Maja. 
I do not know if I wrote it, but I am going to it too, so I've had exhibited my creations too :-). It's super relaxing, making something with my hands out of the computer. This is my other new experience, yet I teach it, so all my previous creations are made ​​according to the draft. But I think that they are nice, I especially proud on an African theme. I think most know why:-D. I LOVE Africa. And I hope to will visit it soon. Another challenge for my friends. Who joins to me,  I won´t go to visit a this continent alone? :-)



- před zahájením výstavy -

- before the exhibition -

- enne näitus -


- pár úvodních slov od Mai Kolosov, to je učitelka Malby na porcelán v Nooruse Maja -

- a few introductory words from Mai Kolosov, it is the teacher paintings on porcelain in Nooruse Maja -

- sissejuhatus Mai Kolosov, ta on õpetaja Maalid portselan Nooruse Majas -


- výstava už nám pomalu končí -

- the exhibition  is slowly coming to an end -

- näitus aeglaselt juba lõpeb -


- můj první výtvor -

- my first work -

- minu esimene töö -


- můj druhý výtvor -

- my second work -

- minu teine töö -

- můj třetí výtvor -

- my thirf work -

- minu kolmas töö -

- toto jsem vyrobila jako vánoční dárek pro Randa -

- I made this as christmas present for Rando -

- Ma tegin seda nagu jõulud kingitus  Randa -

- toto jsem vyrobila jako vánoční dárek pro Tarma -

- I made this as christmas present for Tarmo -

- Ma tegin seda nagu jõulud kingitus  Tarmo -




Žádné komentáře:

Okomentovat