pátek 16. srpna 2013

Moje malování na porcelán / My painting on porcelain

Konec se pomalu blíží a já se probírám svým archivem věcí, které jsem dělala během mého pobytu v Estonsku. Narazila jsem na fotky mého malování na porcelán, které jsem ještě nepublikovala.
Talíře a vázu jsem dělala někdy mezi březnem a květnem. Mapu Estonska a "obraz" vyjadřující můj typický a netypický víkend v Estonsku jsem dělala v červenci jako vzpomínky na Estonsko.

The end is approaching and I am looking into my archive of things, which I made ​​during my stay in Estonia. I came across pictures of my painting on porcelain which I have not published.
Plates and a vase I made ​​sometime between March and May. Map of Estonia and the "image" expressing my typical and atypical weekend in Estonia I did in July as the memories on Estonia.






- tady mě zlobila červené barva při vypalování, takže jablíčka jsou trochu alternativní, ale mě se to líbí :-) -

- here red color made ​​me mad when burning, so apples are a bit alternative, but I like it :-) - 



- váza -

- vase - 


- mapa Estonska před dokončením -

- map of Estonia before I finished it - 


- na levé straně je můj typický víkend a na levé straně můj netypický víkend -

- on the left side is my typical week and right side is my atypical week - 

Žádné komentáře:

Okomentovat