čtvrtek 14. února 2013

Nový dobrovolník v Nooruse Maja / Uus vabatahtlikuna Nooruse Majas / New volunteer in Nooruse Maja

Minulý týden jsme přivítali v Nooruse Maja nového dobrovolníka Jana z České republiky, takže už jsme tady dva Češi :-)
Minulou sobotu jsme s Uudem jeli Jana vyzvednout na letiště. Připravila jsem i kartu s jeho jménem, jak to vždycky vidím ve filmech :-) Ale nevyužila jsem ji, přotože jsem přijeli s Uudem asi o 5 minut později :-D Ale myslím, že v pohodě, Jana jsme našli a zamířili jsme zpět do Pärna.
V České republice říkame všem Janům Honzo, ale cizinci mu říkají Jan. Takže to bude první Honza, kterému budu říkate Jane :-D

Takže vítej v Estonsku Jane :-)

Doufám, že se Ti tady bude s námi líbit. :-)


Eelmisel nädalal me tervitasime uut vabatahtlikku Jan Tšehhi Vabariigist Nooruse Majas, nii et siin me oleme juba kaks tšehhi :-)
Eelmisel laupäeval Uudo ja mina käisime tervitamas Jani lennujaamas. Ma tegin kaardi koos tema nimega, nagu ma alati nägin filmides :-) Aga ma ei kasutanud seda, sest me saabusime umbes 5 minutit hiljem:-D Aga ma arvan, et see on okey, me leidsime Jani ja me suundusime tagasi Pärnasse.
Kõike Janisid me nimetame Honza Tšehhis Vabariigis, kuid välismaalased ütlevad talle Jan. Nii et see on esimene Honza, keda ma nimetan Jani :-D

Nii ma tervitan Jani Eestis :-)

Loodan, et sulle meeldib siin meiega  :-)


Last week we welcomed new volunteer Jana from Czech Republic in Nooruse Maja, so here we are already two Czechs :-)
Last Saturday Uudo and I we went picked up Jan at the airport. I also prepared a card with his name, as I always saw in the movies :-) But I didn´t use it because we arrived about 5 minutes later:-D But I think it's okay, we found Jan and we headed back to Pärna.
All Jan we called Honza in the Czech Republic, but foreigners call him Jan. So this will be the first Honza, whom I'll call Jan :-D

So welcome in Estonia Jan :-)

I hope you will like with us here :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat