úterý 12. března 2013

Černobílé fotky z Pärnu / Mustvalged fotod Pärnust / Black and white photos of Pärnu


Toto je výběr mých fotografii, které jsem naskenovala. Ve skutečnosti jsou ještě lepší :-)
Tyto fotky jsou z rána, kdy byla úžasná mlha a později  vykouklo i sluníčko.

Siin on minu ilmutatud fotod mis ma skaneerisin ja mõned neist välja valisin. Fotod on parem kui skaneering :-)
Esimesed fotod on pärit hommikul, kui oli hämmastav udu ja pärast oli ka päike.

Here are my develop photos which I scanned and some of them I chose. Photos are better than scanned :-)
First photos are from the morning, when the fog was amazing and later was also sun shining.


















Pobřeží Pärnu, kde často nechodím.

Pärnu rannas, kus ma ei käi sageli.

The coast of Pärnu, where I often don´t go.







Pláž v lednu, kdy jsem tam viděla Jääpurjekas.

Rand jaanuaris, kui ma nägin seal Jääpurjekaid.

Beach in January, when I saw Jääpurjekas there.








3 komentáře:

  1. Takové ty struktury země zalité vodou a kaluže, to se mi moc líbí. U nás jarní fotky s tajícím sněhem na polích...
    Ondřej

    OdpovědětVymazat
  2. Bravo, moc se těším i na vyprávění k fotkám. Při prohlížení jsem si musel vzít svetr a pustit veselou muziku, jak silnou atmosféru fotky vyvolávají :D

    OdpovědětVymazat
  3. :-)
    mám v plánu udělat nějakou přednášku na uvítací párty :-)

    OdpovědětVymazat